Čo to je za zviera?

10.03.2011 23:05

   

     Už sa nepamätám, v ktorom roku to bolo, ale pravdepodobne v 1980. Išiel som chodníkom od chaty Zibrínky ráno o 3.00hod. Pod Boldiškou vo veľkej zákrute asi 50 metrov predo mnou išiel kus a ja som si na úvod pomyslel, že je to vysoká. Nakoľko som ešte nemal možnosť dobre sa pozrieť, nemohol som ale na isto posúdiť o akú zver ide. Keď som lepšie zahliadol chrbát, srsť sa mi nezdala a prehodnotil som svoj úvodný názor a pomyslel som si, že to bude diviak. Pušku som si pripravil a v puškohľade som sledoval kľudne idúcu korisť.

 

    V duši som cítil radosť z úlovku, ale z ničoho nič zver vybočila z chodníka. Čo sa ale stalo?! Začul som hlasný lomoz konárov, ktorý sa blížil smerom na mňa a v tom som na prieseku uvidel čosi prekvapujúce. Cez optiku som videl ako sa na prieseku zrazu zjavil krásny asi 100 kg macko. Ten tlkot srdca stál za to!

Radím Vám, vždy treba najprv zistiť, o akú zver ide a len potom streliť!

                                                                                                                 

Autor: Búdovec Ján